20 oktober 2008

Nedräkning

Två dagar kvar att må bra

Och sedan är det dags för Piccadilly igen. Men just nu är det underbart att vara helt fri, eller nästan helt fri från olika biverkningar.

Jag har visst glömt att skriva om vilket elände som påverkan på slemhinnorna ger. Som resulterar i torra läppar och muntorrhet, vilket i sin tur ger mig munsår. Jag har försökt bota munsåren med Helosan. Men Helosan ger en äcklig biverkan i munnen.
- Men du ska ju inte käka Helosan, säger min man, som ibland är lite borta.

Det borde ju var och en begripa, att om man lägger salva innanför underläppen så är det oundvikligt att få in salvan i munnen. Men nu har jag börjat med Idominsalva, som faktiskt smakar lite bättre.

No big deal.
Jag övergår till att skriva om allt kul vi gör. Igår fick jag med min man på en ridtur. Vi hittade nya spännande småvägar där det var helt fritt från varelserna med orange hattband. Vädret var härligt och våra galopper ändå härligare. Även om min man klagade på ont i ryggen. Och idag har jag en lång lista på nya projekt.
Skriva, byta gardiner, kanske sy ett par nya gardiner, åka till Myrorna med prylar och köpa lite nya leksaker till Foxy, som är mästare på att konsumera alla mysdjur vi ger henne.




Foxy, som inte kan nöja sig med bara en boll på en gång.

1 kommentarer:

Blogger Inger F sa...

Tänker på dig under nedräkningen. Är inte avundsjuk.
Många kramar
Inger

21.10.08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida